סער: "הממשלה כשלה", הליכוד: "הוא מקשקש מסלון ביתו"

    "מאחר שלא החלטתי אם מחר אני חוזר לחיים ציבוריים, אז אני לא חייב לתת תשובה קונקרטית מתי אני אחזור ואיך אני אחזור - כי פשוט לא החלטתי, אני לא מתגעגע במיוחד לפוליטיקה, המדינה למרות זאת חשובה לי"
    איתי גדסי 1 Comment on סער: "הממשלה כשלה", הליכוד: "הוא מקשקש מסלון ביתו"

    מריח בחירות? • השר לשעבר גדעון סער יוצא במתקפה חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען שכשל בטיפולו בגל הטרור • "עד עכשיו הוא גם די נכשל" • אבל בליכוד ממש לא נשאר חייבים

    סער ונתניהו צילום: פלאש 90; לע"מ
    "מאחר שלא החלטתי אם מחר אני חוזר לחיים ציבוריים, אז אני לא חייב לתת תשובה קונקרטית מתי אני אחזור ואיך אני אחזור - כי פשוט לא החלטתי, אני לא מתגעגע במיוחד לפוליטיקה, המדינה למרות זאת חשובה לי"
    14:22
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "צו מעצר נגד נתניהו": ההתבטאות של העיתונאי הימני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מריח בחירות? השר לשעבר גדעון סער יוצא במתקפה חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען שכשל בטיפולו בגל הטרור. בראיון ב'גלי צה"ל אמר הבוקר סער כי "כנראה שהטיפול לא היה מוצלח. כנראה שעד עכשיו הוא גם די נכשל. בוא נאמר את הדברים בצורה ברורה ומפה אולי אפשר יהיה גם להגיע למקומות אחרים".

    עוד הוא הוסיף כי "גם אני בחרתי כמו רוב אזרחי מדינת ישראל בליכוד ובנתניהו, בשביל הדברים האלה. בוא נאמר שמבחינת תוצאות ומעשים, בנושא הביטחוני בכל חצי השנה האחרונה אנחנו לא רואים את זה".

    סער הדגיש כי על הממשלה "להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל", ואמר כי הוא מקווה שתהיה "התעשתות" בדרג המדיני. "התעשתות לא יכולה להיות אם מתבצרים מאחורי האמונה שעד עכשיו עשינו את כל מה שצריך היה לעשות", הוסיף.

    לדבריו, הממשלה כושלת בהצבת יעד ברור במאבק נגד גל הטרור. "הצבת יעד היא הדבר הכי חשוב בדרך להשגת היעד. ברגע שאתה לא מציב יעד – אתה משתרך, אתה נגרר, כמו באותם 50 ימים של המערכה המפוארת מול החמאס, אני לא חושב שהיא הייתה צריכה להימשך 50 יום".

    על הבנייה בירושלים אמר סער כי "יש מהלכים שצריך היה לבצע מזמן ולא מתבצעים. אין כמעט בנייה בהיקף משמעותי ליהודים בירושלים, ויש הרבה מאוד בנייה בלתי חוקית של ערבים בירושלים. אם המגמות האלה יימשכו בשנת 2030 – יהיה תיקו דמוגרפי בירושלים ומכאן ואילך אולי יהיה רוב ערבי בעיר.  צריך לחזק את האחיזה שלנו בירושלים. יש מאמץ פלסטיני ליצור רצף טריטוריאלי מבית לחם לרמאללה – אין שום מענה בצד הישראלי למהלכים האלה".

    על עתידו הפוליטי אמר כי "מאחר שלא החלטתי אם מחר אני חוזר לחיים ציבוריים, אז אני לא חייב לתת תשובה קונקרטית מתי אני אחזור ואיך אני אחזור – כי פשוט לא החלטתי, אני לא מתגעגע במיוחד לפוליטיקה, המדינה למרות זאת חשובה לי, ויותר חשובה ממני, ולפוליטיקה אני אחזור רק אם ארגיש שאני יכול לעשות שינוי. אין לי עניין לחזור לפוליטיקה בשביל לתפוס כיסא", אמר.

    בליכוד לא נשארו חייבים והגיבו לדבריו של סער בחריפות: "נראה שגדעון סער פתח בקריירה חדשה כטוקבקיסט. מדובר באדם חסר כל ניסיון בטחוני שלא קיבל החלטה מבצעית מימיו, אבל לקשקש מסלון ביתו בתל אביב על המצב הביטחוני כאילו הוא מבין את השיקולים הניצבים אל מול הדרג המדיני – זה לא עולה כסף".

    עוד הוסיפו בליכוד כי "הממשלה מובילה צעדים חסרי תקדים במלחמה מול הטרור וכך תמשיך לעשות. צה"ל, השב"כ המשטרה וכל כוחות הבטחון פועלים בנחישות רבה תוך גיבוי מלא מהדרג המדיני . כל השאר – קישקושים של פוליטיקאים שנועדו לקושש קולות".



    1 תגובות

    מיין תגובות